moshaverrkhob
moshaverrkhob

مركز مشاوره خانواده به دليل وجود مشكلات موجود در ميان خانواده ها كم كم شكل گرفته است و افراد از ان براي كاهش مشكلات و دغدغه هاي خود استفاده مي كنند.

يكي از انواع مشاوره كه اين روزها طرفداران بسيار زيادي را در بين اقشار مختلف مردم و در سنين مختلف دارد مشاوره خانواده است و دليل اين امر ممكن است اين باشد كه اين روزها مشكلات خانوادگي روز به روز به دليل شرايط سخت اقتصادي اجتماعي و فرهنگي رو به افزايش است و به خصوص در شهرهاي بزرگ و با سطح توقعات بيشتر مردم معمولاً با مشكلات بيشتري مواجه مي باشند.

بنابراين مركز مشاوره خانواده مي‌تواند يك راهكار مناسب براي كاهش دغدغه هاي مردم در زمينه هاي مختلف مشكلات خانوادگي و روابط ميان والدين و فرزندان باشد در مركز مشاوره خانواده انواع مشاوره هاي مربوط به خانواده كه مي‌توانند نقش مهمي را در بهبود شرايط و اوضاع روحي و رواني و شرايط كلي اعضاي خانواده داشته باشند ارائه مي‌شود.

مثلا بسياري از خانواده ها ممكن است با تربيت كودك خود مشكلات بسيار زيادي را داشته باشد كه اين مشكلات بيشتر مربوط به خانواده هاي نوپا و جوان است.

لذا مركز مشاوره خانواده مي‌تواند در جهت تأمين مشاوره كودك براي تربيت هرچه بهتر اقدام نموده و والدين را براي كاهش دغدغه ها و مشكلات در اين زمينه ياري نمايند.

سايت “مشاورانه” به صورت ۲۴ ساعته در زمينه هاي مشاوره روانشناسي خانواده تلفني و حضوري در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترين روانشناسان ايران در كنار شما هستند.

مركز مشاوره خانواده
مركز مشاوره خانواده و حل مشكلات زندگي

يكي ديگر از مشكلاتي كه همواره خانواده‌ها با آن مواجه هستند روابط ميان والدين و فرزندان است كه در اين زمينه همواره فرزندان نوجوان و افرادي كه تازه در سنين بلوغ قرار گرفته‌اند مشكلات بيشتري را در اين زمينه دارند.

چرا كه اين سن و سال و اين دوره از زندگي بسيار حساس بوده و به نوعي دوره گذار محسوب مي‌شود و هر فردي اعم از دختر يا پسر اگر بتواند به خوبي اين دوران را با موفقيت و بدون حاشيه پشت سر بگذارد.

قطعاً در اينده‌اي نزديك شخصيت او به گونه اي مناسب شكل گرفته و تا آخر عمر مي تواند وضعيت مناسب‌تري را نسبت به كساني كه در شرايط نامطلوبي در زمان بلوغ خود بوده‌اند تجربه نمايد.

 

منبع : مركز مشاوره خانواده و حل مشكلات زندگي- مشاورانه

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۳۶:۱۹ ] [ dr mona ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی